وقايع «صيدا» حسن نيت حزب‌الله در حمايت از وحدت ملی لبنان را ثابت كرد
کد خبر: 2552993
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

وقايع «صيدا» حسن نيت حزب‌الله در حمايت از وحدت ملی لبنان را ثابت كرد

گروه بين‌الملل: معاون رئيس شورای اجرايی حزب الله لبنان گفت: وقايع صيدا ثابت كرد كه حزب‌الله بيش از ساير نيروهای و احزاب لبنان، خواستار ثبات، حفظ وحدت ملی و حمايت از ارتش است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی المنار، شيخ نبيل قاووق، معاون رئيس شورای اجرايی حزب الله لبنان، ضمن سخنانی در جشن سالگرد ميلاد باسعادت حضرت امام عصر(عج)، حزب المستقبل به رياست سعد الحريری را مسئول فتنه اخير صيدا و حمله به ارتش لبنان دانست.
وی افزود: حزب المستقبل عليه ارتش لبنان تحريك تبليغاتی و سياسی به راه انداخته بود و حمله به ارتش در مناطق مختلف تصادفی نيست، بلكه بر اساس برنامه قبلی است.
معاون رئيس شورای اجرايی حزب الله لبنان همچنين، در گفت‌وگو با شبكه خبری العالم گفت: صبر و بردباری حزب الله نه به خاطر ضعف، بلكه به خاطر تدبير و خويشتنداری بود، اما در نهايت تحريك تبليغاتی به عمليات عليه ارتش لبنان در بقاع ميانی، عرسال، طرابلس و صيدا رسيد.
ناظران معتقدند، فتنه لبنان با تمام شدن كار شيخ احمد الاسير پايان نمی‌يابد، بلكه پشتيبانان وی به توطئه عليه لبنان و ارتش اين كشور در داخل و خارج ادامه خواهند داد.
captcha