به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از بشرا، همايش يك روزهای با هدف تجليل و تكريم از جانبازان شيميايی شنبه، هشتم تيرماه در اردوگاه دشت بهشت استان قم برگزار شد.
اين همايش با هدف انجام طرح پايش سلامت، برگزاری كلاس آموزشی، گردهمايی و تعامل جانبازان و محكوم كردن جنايات كشورهای مدعی حقوق بشر كه با در اختيار قرار دادن سلاحهای شيميايی به نيروهای متجاوز بعثی كه در جريان دفاع مقدس موجب كشته و شيميايی شدن بسياری از هموطنان غير نظامی و كودكان و زنان شدند برگزار شد.
در اين همايش كه با حضور 500 نفر از جانبازان و قربانيان سلاحهای برپا شد، متخصصان تغذيه و روانشناسان به ارائه آموزشهای لازم پرداختند و همچنين ويزيت جانبازان شيميايی توسط پزشكان متخصص انجام شد.
يادآور میشود، اين همايش سال گذشته با عنوان «نفسهای سوخته» در دانشگاه آزاد استان قم برگزار شده بود.