حجتالاسلام والمسلمين حميد محمدی، معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، ضمن اعلام اين خبر اظهار كرد: معاونت قرآن و عترت طی چند نوبت در سال همايشها و گردهمايیهای ارتقای سطح مديران موسسات قرآنی خود را برگزار میكند.
وی ادامه داد: در همايش نخست، مديران موسسات فرهنگی قرآن و عترت روز شنبه، 15 تيرماه در مصلی بزرگ امام خمينی(ره) حضور میيابند و در جريان آخرين تحولات اخير قرآنی كشور و كلان مباحث مورد نياز قرار میگيرند.
رئيس بيست و يكمين نمايشگاه بينالمللی قرآن كريم تصريح كرد: سالن اصلی شبستان مصلی امام خمينی(ره) روز يكشنبه، 16 تيرماه ميزبان كارشناسان دفاتر قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند كه در استانها فعاليت میكنند كه در نهايت 1200 نفر از مديران و كارشناسان قرآن و عترت استانها در اين برنامه حضور میيابند.
حجتالاسلام محمدی تصريح كرد: در اين دو برنامه سيدمحمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنده به عنوان معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهيم كرد. همچنين پس از اتمام مراسم اين مديران و كارشناسان قرآنی از بيست و يكمين نمايشگاه بينالمللی قرآن كريم بازديد میكنند.