فرزانه سعيدیپويا، مدير روابط عمومی مركز جامعةالقرآن الكريم شعبه شهرستان زابل، در گفت وگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان گفت: برگزاری دورههای آموزش تجويد سطح دو قرآن كريم از چهارشنبه، 12 تيرماه در مركز جامعةالقرآن زابل آغاز شد.
وی در ادامه اظهار كرد: اين دوره ويژه بانوان در مقطع سنی بالای 12 سال است كه بالغ بر 15 نفر جهت شركت در آن نامنويسی كردهاند و زهرا رسولیمقدم سمت تدريس آن را بر عهده دارد.
مدير روابط عمومی مركز جامعةالقرآن الكريم شعبه زابل تصريح كرد: منبع آموزشی مورد استفاده در اين دوره، حليةالقرآن 2 است كه تا پايان شهريورماه به طول میانجامد و در پايان، پس از اخذ آزمون نهايی با حضور ناظر آموزشی، به پذيرفتهشدگان گواهينامه اعطا میشود.