سكينه دارابی، مدير مؤسسه قرآنی امام علی(ع) چابهار در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: دورههای قرائت، روخوانی و روانخوانی قرآنکریم از روز سهشنبه، 18 تیرماه در زاهدان آغاز شد و تا تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی بيان كرد: اين دوره آموزشی با هماهنگی اداره تبليغات اسلامی چابهار توسط دارابی و دلشاد در مؤسسه قرآنی امام علی(ع) چابهار برگزار شد.
دارابی با بیان اینکه به نونهالان موفق در آزمون كتبی و شفاهی از طرف اداره تبليغات اسلامی چابهار گواهینامه اعطا میشود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اين دوره آموزشی مؤانست نونهالان با قرآن است.