کد خبر: 2559114
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۴:۱۳

همراهان مسجد در ورامين تجليل شدند

همزمان با دهه تكريم و تببين جايگاه مسجد در جامعه از همراهان مسجد در مصلی صاحب‌الزمان(عج) ورامين تقدير شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، همزمان با دهه تكريم و تببين جايگاه مسجد در جامعه با عنوان «مسجد خاستگاه و پشتيبان بيداری اسلامی» با حضور آيت‌الله سيدمرتضی گلپايگانی، امام جمعه و نماينده ولی فقيه در شهرستان ورامين، حجج‌الاسلام سيدمحسن محمودی، امام جمعه موقت ورامين و رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، رضا غلامی، رئيس اداره تبليغات اسلامی ورامين و قرچك، عليرضا ساور‌عليا، سرپرست مركز رسيدگی به امور مساجد ورامين و قرچك و نمازگزاران مصلی صاحب‌الزمان(عج) از همراهان مسجد در اين مسجد تقدير شد.
بر پايه اين گزارش، در مراسم مذكور فتح‌الله فرجی به عنوان بسيجی نمونه، محمد فرجی، رئيس اداره دارايی شهرستان ورامين به عنوان مسئول نمونه، ماهوتچی به عنوان اصناف نمونه، رحيم احمدزاده طلبه نمونه، عقيل اميری ورزشكار نمونه، كرمی، جوان نمونه، مهدی تاجيك دانش‌آموز نمونه و ميلاد اردستانی به عنوان دانشجوی نمونه همراه مسجد مورد تقدير قرار گرفتند.
همچنين اكبر رضايی به عنوان مبتكر نمونه، يعقوبی خادم نمونه، سيدعباس رضوی راوی نمونه، سيدرضا طباطبايی استاد نمونه، مساعديان قاری نمونه و خانی به عنوان آمر به معروف و ناهی از منكر نمونه انتخاب و توسط آيت‌الله محمودی تجليل شدند.
يادآور می‌شود، دهه آخر ماه شعبان هر ساله به عنوان دهه غبارروبی مساجد در سراسر كشور نامگذاری شده است تا مساجد برای برپايی مراسم ماه مبارك رمضان خود را آماده شوند.
با توجه به ظرفيت بالای اين دهه مركز رسيدگی به امور مساجد در سال جاری اين دهه را با عنوان «دهه تكريم و تببين جايگاه مسجد در جامعه» نام‌گذاری كرد.
captcha