به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، فرزانهپور، مسئول نيروی انسانی در اين مراسم با اشاره به اين كه اولين خادم خانه خدا حضرت ابراهيم بوده است، اظهار كرد: امروز اگر دستمال به دست گرفتهايم و محل عبادت را غبارروبی میكنيم بايد اين مطلب را مورد توجه قرار دهيم كه جا پای حضرت ابراهيم(ع) گذاشتهايم.
وی يادآور شد: با توجه به اينكه خداوند اين افتخار را نصيب ما كرده پس بايد با حضور پرشور و شوق خود برای استقبال از ماه رمضان، ماه بندگی گامی در جهت پيشرفت معنوی برداريم.