به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، هادی فسا، فرمانده پايگاه بسيج شهدای گمنام شهرداری شهريار ضمن عرض خيرمقدم و تبريك حلول ماه مبارك رمضان به حاضران در خصوص فضيلت ماه رمضان، اظهار كرد: اوليای خدا هيچ وقت برای طول عمر خود دعا نمیكردند تا زمانی كه ماه رجبالمرجب فرا میرسيد، از پروردگارشان طلب عمر طولانی میكردند تا ماه رمضان را ببينند و از فضيلت آن بهره ببرند.
در ادامه هر يك از اعضای شورای پايگاه بياناتی را ايراد كردند. همچنين مقرر شد، مراسمی با حضور كليه همكاران در نمازخانه شهرداری شهريار در شب شهادت اميرمؤمنان حضرت علی(ع) برگزار شود، كاروانی 40 نفره به قم و جمكران اعزام شود و مقرر شد 30 جزء قرآن كريم توسط اعضای شورای پايگاه قرائت شود.
يادآور میشود، در پايان جلسه هديهای به فرزند گرانقدر «شهيد عجملو» اعطا شد.