به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، در اين گفتوگوی راديويی «احمد شحات احمد» تلاوت روز چهارشنبه اول ماه مبارك رمضان در برابر مقام معظم رهبری را يكی از پرافتخارترين و بهترين خاطرات خود دانست و گفت: از ديدار مقام معظم رهبری بسيار خوشحال بودم و تلاوت در محضر ايشان را افتخاری در كارنامه تلاوت خود میدانم.
وی پس از بيان چگونگی تعليم تلاوت و اساتيدی كه نزد آنها تلزم كرده، تلاوتی از سوره «ضحی» را تقديم شنوندگان برنامه «شهر قرآن» كرد.