به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه آذربايجان شرقی، آيين معنوی محفل انس با قرآن كريم، شاگاه گذشته، 25 تیرماه با حضور روزه داران اين شهرستاندر امامزاده سيد علی (ع) شهرستان اهر برگزار گرديد.
حجتالاسلام نوری، سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه اهر در اين آيين گفت: با توجه به فرا رسيدن ماه ميهمانی خدا و جهت بهره مندی مردم منطقه از اين ماه پر بركت، آشنايی و گرايش بيشتر مردم به قرآن كريم محفل انس با قرآن را در آستان مقدس امامزاده سيدعلی(ع) شهرستان اهر برگزار میكنيم.
وی همچنين از روزهداران و همه علاقهمندان به قرآن درخواست كرد كه در محافل انس با قرآن كريم حضور پرشور داشته باشند.