ابراهيم بامری، مدير روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی شهرستان دلگان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: بهمناسبت ماه مبارك رمضان، محفل انس با قرآن كريم از شنبه، 29 تيرماه در شهرستان دلگان برگزار میشود.
وی افزود: اين مراسم هر روز، قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور روحانيان و عموم مردم در مصلای امام علی(ع) شهرستان دلگان برگزار میشود.
مدير روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی دلگان تصريح كرد: اين مراسم با حضور قاريان بومی و با هدف گسترش فرهنگ قرآن و همچنين انس و الفت شهروندان بهويژه جوانان و نوجوانان با كتاب وحی در ماه مبارك رمضان برگزار میشود.