به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اين محفل نورانی با هدف ترويج فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی به همت مجمع مركزی قاريان شهرستان بابل در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل برگزار شد.
در اين محفل نورانی «سعيد طوسی» به تلاوت قرآن كريم پرداخت و گروه تواشيح بينالمللی «شميم بهشت» نيز به اجرای برنامه پرداختند.
يادآور میشود، حجتالاسلام ناصری، نماينده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نيز در محفل به سخنرانی پرداخت همچنين قاريان شهرستان، اعضای شواری شهر و فرهاد عسكری، شهردار بابل نيز در اين مراسم حضور داشتند.