ربابه عليپور، مديرمسئول دارالسلام شهرستان گرمی اردبيل در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: طرح آموزش تواشيح از نيمه مردادماه سال جاری با تكميل ظرفيت از سوی متقاضيان در مؤسسه دارالسلام گرمی اردبيل اجرا میشود.
وی در ادامه اظهار كرد: ثبت نام از علاقهمندان جهت شركت در اين دوره از نيمه تيرماه آغاز شده است و تا پايان ماه رمضان ادامه میيابد.
عليپور در رابطه با مربی اين دوره تصريح كرد: مسئوليت برگزاری كلاسهای اين دوره برعهده فاطمه همرنگ از مربيان اين مركز قرآنی است.
مديرمسئول دارالسلام شهرستان گرمی اردبيل در پايان خاطرنشان كرد: مدت زمان برگزاری اين دوره برعهده مربی است كه با توجه به پيشرفت شركتكنندگان تنظيم خواهد شد.