به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در صفادشت، ستاد برگزاری محفل انس با قرآن صفادشت امسال نيز همچون سالهای گذشته در نيمه ماه مبارك رمضان و ميلاد امام حسن مجتبی(ع) محفل نورانی انس با قرآن را برپا میكند.
اين مراسم روز چهارشنبه، دوم مردادماه سال جاری از ساعت 21:30 در مصلای نماز جمعه برگزار میشود. همچنين، اجرای قاريان و حافظان قرآن كريم و گروه تواشيح نيز از برنامههای اين محفل هستند.
همچنين، علی رجبی، حافظ كل قرآن كريم و احمدیوفا، قاری ممتاز در رده كشوری از جمله ميهمانان محفل انس با قران كريم صفادشت هستند.
اين برنامه با همكاری ستاد نماز جمعه بخش صفادشت، شورا و شهرداری صفادشت، حوزه بسيج حضرت معصومه(س) و حضرت مهدی(عج) و اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ملارد اجرا میشود.
يادآور میشود، وسايل رفت و آمد برای شركت ساكنان روستاهای همجوار در اين مراسم درنظر گرفته شده است.