کد خبر: 2565134
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹

برگزاری محفل انس با قرآن كريم در صفادشت

ستاد برگزاری محفل انس با قرآن صفادشت امسال نيز همچون سال‌های گذشته در نيمه ماه مبارك رمضان و ميلاد امام حسن مجتبی(ع) محفل نورانی انس با قرآن را برپا می‌كند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در صفادشت، ستاد برگزاری محفل انس با قرآن صفادشت امسال نيز همچون سال‌های گذشته در نيمه ماه مبارك رمضان و ميلاد امام حسن مجتبی(ع) محفل نورانی انس با قرآن را برپا می‌كند.
اين مراسم روز چهارشنبه، دوم مردادماه سال جاری از ساعت 21:30 در مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود. همچنين، اجرای قاريان و حافظان قرآن كريم و گروه تواشيح نيز از برنامه‌های اين محفل هستند.
همچنين، علی رجبی، حافظ كل قرآن كريم و احمدی‌وفا، قاری ممتاز در رده كشوری از جمله ميهمانان محفل انس با قران كريم صفادشت هستند.
اين برنامه با همكاری ستاد نماز جمعه بخش صفادشت، شورا و شهرداری صفادشت، حوزه بسيج حضرت معصومه(س) و حضرت مهدی(عج) و اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ملارد اجرا می‌شود.
يادآور می‌شود، وسايل رفت و آمد برای شركت ساكنان روستاهای هم‌جوار در اين مراسم درنظر گرفته شده است.
captcha