کد خبر: 2565233
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲

جشن روزه اولی‌ها در قزوين برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول دارالقران الكريم اداره كل اوقاف و امور خيريه قزوين از برگزاری جشن روزه اولی‌ها در روز 15 رمضان در بخش خواهران خبر داد.

فرشته جليل‌زاده، مسئول دارالقرآن الكريم اداره كل اوقاف و امور خيريه قزوين در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قزوين، با اعلام اين خبر گفت: اين جشن ويژه دخترانی است كه امسال به سن تكليف رسيده و برای اولين بار روزه می‌گيرند.
وی افزود: اين مراسم هر سال توسط دارالقرآن الكريم واحد خواهران اداره كل اوقاف قزوين برگزار می‌گردد تا نوعی تشويق و انگيزه‌دهی به اين خواهران باشد.
جليل‌زاده بيان كرد: مراسم جشن روزه اولی‌ها 15 ماه مبارك رمضان مصادف با ميلاد امام حسن مجتبی (ع) و با اهدای جايزه به روزه اولی‌ها برگزار می‌شود و پيش بينی می‌شود امسال اين جشن با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان دختر برگزار گردد.
captcha