پدر شهيدان حقيقی به نمادی از اوج فداكاری و ايستادگی تبديل شد
کد خبر: 2565647
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵

پدر شهيدان حقيقی به نمادی از اوج فداكاری و ايستادگی تبديل شد

گروه حماسه و ايثار: استاندار خوزستان گفت: حاج اكبر حقيقی و همسر وی كه تنها ثمره‌های عمر خود را در راه اسلام عزيز فدا کردند به نمادی از اوج فداكاری و ايستادگی تبديل شدند كه به پاس آن از دست رئيس جمهور نشان ايثار دريافت كردند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، سيدجعفر حجازی، استاندار خوزستان در پيامی درگذشت پدر شهيدان حقيقی را تسليت گفت.
متن اين پيام به شرح زير است:
بسمه تعالی
انالله و انااليه راجعون
حاج اكبر ديرينه حقيقی پس از سال‌ها درد و رنج و دوری از فرزندان شهيدش با دعوت حق، آن هم در ضيافت رمضان به ديدار ايشان شتافت، روحش شاد و روانش قرين رحمت باد.
وی كه دو فرزند ذكور با نام‌های محمدرضا و محمودرضا داشت هردوی آن‌ها را در دوران دفاع مقدس تقديم انقلاب و ميهن عزيز اسلامی‌مان کرد كه محمودرضا در عمليات كربلای چهار و محمدرضا در حالی كه لبخند برلب داشت در عمليات والفجر هشت به افتخار شهادت نائل آمدند.
حاج اكبر و همسر گراميشان كه تنها ثمره‌های عمر خود را در راه اسلام عزيز فدا کردند به نمادی از اوج فداكاری و ايستادگی تبديل شدند كه به پاس آن از دست رئيس جمهور نشان ايثار دريافت كردند.
اينجانب رحلت اين پدر مجاهد را به مردم شهيدپرور خوزستان و خانوده‌های معظم شهدا و ايثارگران و بيت مكرم ايشان، به‌ويژه همسر گرامی آن مرحوم كه در تمامی سال‌های فراغ و تحمل مصایب و سختی‌ها يار و همراه آن مرحوم بودند و زينب وار پيام فرزندانشان را به شايستگی به جامعه منتقل كرد تسليت عرض کرده، ضمن آرزوی صبر جميل و اجر جزيل برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال غفران الهی و علو درجات و همنشينی با شهدا را برای آن مرحوم مسئلت دارم.
سيدجعفرحجازی، استاندار خوزستان
captcha