کد خبر: 2566162
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳

محفل انس با قرآن در خاش برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن‌كريم در روز چهارشنبه، دوم مردادماه مصادف با 15 ماه مبارك رمضان به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) در خاش برگزار شد.

حجت‌الاسلام نوروزعلی قربانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: محفل انس با قرآن‌كريم در روز چهارشنبه، دوم مردادماه مصادف با 15 ماه مبارك رمضان به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) در خاش برگزار شد.
وی افزود: در اين محفل نورانی قاريان برجسته سطح شهرستان خاش به تلاوت آيات نورانی قرآن كريم پرداختند و عموم علاقه‌مندان به ساحت قرآن كريم نيز در اين محفل شركت داشتند.
حجت‌الاسلام قربانی با بيان اينكه برنامه جزء‌خوانی قرآن‌ كريم نيز همه روزه در ماه مبارك رمضان در مساجد شهرستان خاش برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در ادارات سطح شهرستان خاش نيز برنامه جزء‌خوانی قرآن برپا می‌شود.
captcha