به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل وفايی با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين تور نمادين سه شنبه شب با هدف ترويج فرهنگ گردشگری و ورزشی در سطح شهر ترتيب يافت و شركتكنندگان در اين تور از بناهای تاريخی و مذهبی شهر قم بازديد نمودند.
وی افزود: دوچرخهسواران حركت خود را از بيت امام (ره) آغاز نموده و به ترتيب از بناهای تاريخی آبانبار شادقلیخان، بيت النور (مكان اقامت حضرت معصومه (س)، خانه تاريخی زند و خانه تاريخی يزدانپناه (موزهی صنايع دستی) بازديد و به سمت بوستان بنيادی قم ركاب زدند.
وفايی تصريح كرد: اين برنامه به پيشنهاد مسئولين بنای تاريخی شادقلی خان و اداره كل ميراث فرهنگی و گردشگری استان قم و با همكاری سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قم برگزار شد.
شايان ذكر است: علاقه مندان به صورت عمومی نيز در اين تور شركت كرده و ركاب زدند.
گفتنی است:در پايان اين مراسم با حضور حجت الاسلام آتش زر رياست شورای اسلامی شهر قم،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم،دبير هيئت دوچرخه سواری استان قم و جمعی از مسئولين شهری در بوستان بنيادی از ايشان تجليل بعمل آمد.