کد خبر: 2566602
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶
به مناسبت شب ميلاد امام حسن مجتبی (ع)؛

تور دوچرخه‌سواری در قم برگزار می شود

مديرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری تور دوچرخه‌سواری به مناسبت شب ميلاد امام حسن مجتبی (ع) در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل وفايی با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين تور نمادين سه شنبه شب با هدف ترويج فرهنگ گردشگری و ورزشی در سطح شهر ترتيب يافت و شركت‌كنندگان در اين تور از بناهای تاريخی و مذهبی شهر قم بازديد نمودند.

وی افزود: دوچرخه‌سواران حركت خود را از بيت امام (ره) آغاز نموده و به ترتيب از بناهای تاريخی آب‌انبار شادقلی‌خان‌، بيت النور (مكان اقامت حضرت معصومه (س)، خانه‌ تاريخی زند‌ و خانه‌ تاريخی يزدان‌پناه (موزه‌ی صنايع دستی) بازديد و به سمت بوستان بنيادی قم ركاب زدند.

وفايی تصريح كرد: اين برنامه به پيشنهاد مسئولين بنای تاريخی شادقلی خان و اداره كل ميراث فرهنگی و گردشگری استان قم و با همكاری سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

شايان ذكر است: علاقه مندان به صورت عمومی نيز در اين تور شركت كرده و ركاب زدند.

گفتنی است:در پايان اين مراسم با حضور حجت الاسلام آتش زر رياست شورای اسلامی شهر قم،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم،دبير هيئت دوچرخه سواری استان قم و جمعی از مسئولين شهری در بوستان بنيادی از ايشان تجليل بعمل آمد.
captcha