کد خبر: 2569738
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶

محفل انس با قرآن در رشيدآباد فسارود برگزار شد

محفل انس با قرآن كريم روز 10 مردادماه در روستای رشيدآباد فسارود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، محفل انس با قرآن كريم روز 10 مردادماه به همت مؤسسه قرآنی امام حسين(ع) جنت‌شهر با حضور قاريان و حافظان در روستای رشيدآباد فسارود برگزار شد.
خليل دهقان، رئيس مؤسسه قرآنی امام حسين(ع) جنت‌شهر با اعلام اين خبر گفت: شعار ما برای قرآن، خوب خواندن، خوب فهميدن و خوب عمل كردن است.
وی همچنين، از برگزاری كلاس‌های قرآن در اين روستا خبر داد و گفت: با ياری خدا در ماه مبارك رمضان سطح يك قرآن كريم در بخش آقايان و بانوان رو به اتمام است و پس از گرفتن آزمون، گواهی دوره را صادر خواهيم كرد.
دهقان در پايان سخنان خود ابراز اميدورای كرد: مردم اين روستا در كارهای قرآنی تلاش كنند تا شاهد پيشرفت‌های چشم‌گيری در سطح شهرستان باسيم.
captcha