به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، محفل انس با قرآن كريم روز 10 مردادماه به همت مؤسسه قرآنی امام حسين(ع) جنتشهر با حضور قاريان و حافظان در روستای رشيدآباد فسارود برگزار شد.
خليل دهقان، رئيس مؤسسه قرآنی امام حسين(ع) جنتشهر با اعلام اين خبر گفت: شعار ما برای قرآن، خوب خواندن، خوب فهميدن و خوب عمل كردن است.
وی همچنين، از برگزاری كلاسهای قرآن در اين روستا خبر داد و گفت: با ياری خدا در ماه مبارك رمضان سطح يك قرآن كريم در بخش آقايان و بانوان رو به اتمام است و پس از گرفتن آزمون، گواهی دوره را صادر خواهيم كرد.
دهقان در پايان سخنان خود ابراز اميدورای كرد: مردم اين روستا در كارهای قرآنی تلاش كنند تا شاهد پيشرفتهای چشمگيری در سطح شهرستان باسيم.