کد خبر: 2570009
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

15 محفل انس با قرآن در زهک برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول اداره تبليغات اسلامی زهک گفت: 15 محفل انس با قرآن كريم ويژه ماه مبارك رمضان در زهک و روستاهای تابعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام خيور، مسئول اداره تبليغات اسلامی زهک در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: 15 محفل انس با قرآن كريم ويژه ماه مبارك رمضان در زهك و روستاهای تابعه برگزار شد.
وی با بيان اينكه اين محافل انس با قرآن با حضور مسئولان شهرستان، قاريان برجسته و عموم مردم برگزار شد، افزود: اين محافل انس با قرآن با سخنرانی حجت‌الاسلام خدری، امام جمعه زهک برگزار شد.
مسئول اداره تبليغات اسلامی زهك گفت: اين محافل با هدف برگزاری قرائت قرآن‌ كريم و همچنين بازديد از عملكرد روحانيان مبلغ در روستاها برگزار شد و در پايان محافل نيز بر سر سفره افطار مقام معظم رهبری كه در زهک تدارك ديده شده مهمان شدند.
حجت‌الاسلام خيور در پایان گفت: از 25 ماه مبارك رمضان تا پايان ماه، 5 محفل انس با قرآن نيز در روستاها برگزار می‌شود.
captcha