به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، نمايندگی ابوموسی، حجتالاسلام شيرزاد حسنی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابوموسی صبح امروز، چهارم شهريورماه در محفل انس با قرآن كريم گفت: اين محفل انس با قرآن كريم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابوموسی و با همكاری ادارهكل ارشاد اسلامی هرمزگان و با حضور سالاری، حافظ كل قرآن كريم برگزار شد.
وی ضمن تأكيد بر برگزاری محافل انس با قرآن در اين شهرستان، افزود: برگزاری چنين محافلی اثرات مثبت فراوانی را بهویژه ميان جوانان به همراه دارد و انس با قرآن موجب تزكيه نفس و دوری از اعمال نادرست خواهد شد.
یادآور میشود، در اين محفل انس با قرآن بهمناسبت هفته دولت، جمعی از مديران و كاركنان دولتی دستگاههای مختلف جزيره ابوموسی حضور داشتند.