کد خبر: 2580513
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

همايش فعالان مساجد در بجنورد برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول ساماندهی و هماهنگی امور مساجد خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته جهانی مساجد، همايش فعالان مساجد با هدف تقدير و تجليل از خادمان مساجد در بجنورد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سيدمحمد افشين‌فر، مسئول ساماندهی و هماهنگی امور مساجد خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان شمالی، گفت: همايش فعالان مساجد در بجنورد عصر امروز دوشنبه، چهارم شهريورماه در مسجد حاج صفايی بجنورد برگزار می‌شود.
وی با بيان اينكه در اين همايش از مديران فعال كانون‌های فرهنگی ـ هنری، ائمه جماعات، هيئت امنا، خدام و فرماندهان پايگاه‌های بسيج شهرستان بجنورد تجليل می‌شود، اظهار كرد: در اين برنامه عوامل مساجدی كه در ايام ماه رمضان سفره افطاری و همچنين اقامه سه وعده نماز جماعت را داشته‌اند تقدير می‌شوند.
حجت‌الاسلام افشين‌فر بيان كرد: مشابه چنين برنامه‌هايی به ديگر شهرستان‌ها نيز ابلاغ شده تا در هفته جهانی مساجد، مراسم تقدير از فعالان مسجدی را برگزار كنند. همچنين در اين برنامه از متوليان مساجدی كه نماز صبح را مستمر اقامه می‌كنند، تجليل می‌شود.
captcha