نادعلی قربانی گنجی، مسئول فرهنگی اداره تبليغات اسلامی بابل در گفتوگو با خبرگزار بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی بابل با بيان مطلب فوق، گفت: به همت اداره تبليغات اسلامی بابل گفتمان دينی سبك زندگی اسلامی و كاهش آسيبهای اجتماعی ويژه دانشآموزان و دانشجويان دختر تحت پوشش كميته امداد امام خمينی(ره) بابل عصر ديروز دوشنبه، چهارم شهريورما 92 در دبيرستان مهر سبز اين هنرستان برگزار شد.
وی با اشاره به حضور يكصد نفر از دانشآموزان دبيرستانی در اين گفتمان، افزود: در اين گفتمان دينی تعداد 50 نفر از دانشجويان، مسئولين كميته امداد امام خمينی(ره) و سازمان تبليغات اسلامی حضور داشتند.
قربانی گنجی ضمن اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمين اميری از كارشناسان آسيبهای اجتماعی در اين برنامه، تصريح كرد: با تفاهم نامه ای كه ما بين سازمان تبليغات اسلامی و كميته امداد امام خمينی(ره) بسته شد مقرر شد تا همزمان با بازگشايی مدارس از اول مهرماه روند برگزاری گفتمان دينی ادامه يابد و همايشی نيز ويژه دانشجويان تحت پوشش اين كميته برگزار شود.