کد خبر: 2580961
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

برگزاری جشنواره قرآن و عترت در شاهرود

گروه فعاليت‌های قرآنی: توسط اداره بهزيستی شهرستان شاهرود جشنواره قرآن و عترت در محل نمازخانه مجتمع توانبخشی حضرت علی‏اكبر(ع) بهزيستی اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره كل بهزيستی استان سمنان، جشنواره قرآن و عترت با حضور 20 نفر از كاركنان و مددجويان زيرپوشش بهزيستی ديروز 4 شهريورماه برگزار شد.
گفتنی است، در اين جشنواره، شركت‏كنندگان در رشته‏های اذان، قرائت، ترتيل، تحقيق، حفظ دو جزء، پنج جزء، 10 جزء و حفظ كل قرآن كريم به رقابت پرداخته و در پايان نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.
شايان ذكر است، از افراد برگزيده اين مسابقات جهت شركت در مرحله استانی كه در پايان شهريورماه برگزار می‏شود، دعوت به عمل خواهد آمد.
captcha