کد خبر: 2583259
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

•اعزام كاروان حرم تا حرم در محمود آباد

اعزام كاروان پياده حرم تا حرم از امامزاده قاسم (ع) محمود آباد تا مشهد مقدس آغاز شد.

•اعزام كاروان حرم تا حرم در محمود آباد
اعزام كاروان پياده حرم تا حرم از امامزاده قاسم (ع) محمود آباد تا مشهد مقدس آغاز شد.
• يك شنبه دهم شهريور 1392 خورشيدی • تعداد نمايش : 7

به گزارش روابط عمومی اداره كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران حجت الاسلام صفری رئيس اوقاف محمودآباد در اين خصوص گفت: در آستانه فرارسيدن ميلاد حضرت ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) ، كاروان پياده «حرتا حرم» روز گذشته هشتم شهريور ماه از حرم امامزاده قاسم(ع) محمود آباد حركت خود را به سمت مشهد مقدس آغاز كرد.
جعفر صفری افزود : اين كاروان شامل تعداد20 نفرازجوانان محمود آباد می باشند كه با عبور از استانهای مازندران، گلستان، خراسان شمالی به زيارت ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس مشرف و ادای احترام می نمايند.
وی ادامه داد:ختم صلوات، قرائت ادعيه، سخنرانی، مداحی و منقبت‌خوانی امام رضا(ع) و برپايی نماز اول وقت از جمله برنامه های بين راهی اين كاروان است.
captcha