•اعزام كاروان حرم تا حرم در محمود آباد
اعزام كاروان پياده حرم تا حرم از امامزاده قاسم (ع) محمود آباد تا مشهد مقدس آغاز شد.
• يك شنبه دهم شهريور 1392 خورشيدی • تعداد نمايش : 7
به گزارش روابط عمومی اداره كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران حجت الاسلام صفری رئيس اوقاف محمودآباد در اين خصوص گفت: در آستانه فرارسيدن ميلاد حضرت ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) ، كاروان پياده «حرتا حرم» روز گذشته هشتم شهريور ماه از حرم امامزاده قاسم(ع) محمود آباد حركت خود را به سمت مشهد مقدس آغاز كرد.
جعفر صفری افزود : اين كاروان شامل تعداد20 نفرازجوانان محمود آباد می باشند كه با عبور از استانهای مازندران، گلستان، خراسان شمالی به زيارت ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس مشرف و ادای احترام می نمايند.
وی ادامه داد:ختم صلوات، قرائت ادعيه، سخنرانی، مداحی و منقبتخوانی امام رضا(ع) و برپايی نماز اول وقت از جمله برنامه های بين راهی اين كاروان است.