به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، سه داور جشنواره وبلاگنويسی گرگان از ميان نويسندگان رسانهها و فعالان فضای مجازی به كوشش سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان انتخاب و معرفی شدند.
«مزدك دُربيكی» دكتری تخصصی محيط زيست، عضو هيئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور محيط زيست، «مجتبی رضوانی» فوق ليسانس پژوهش علوم اجتماعی، مدير وبلاگ مديريت درمان تأمين اجتماعی استان گلستان و «احسان ارشاد» كارشناس ارشد برنامهريزی شهری، روزنامهنگار و پژوهشگر و نويسنده وبلاگ گرگان به عنوان داوران انتخاب شدند.
در اين دوره از جشنواره وبلاگنويسی، آثاری مورد ارزيابی قرار میگيرند كه در فاصله زمانی اول فروردين ۹۲ تا ۱۴ شهريور ۹۲ توليد شده باشند و مطالب توليد شده درخارج از بازه زمانی مذكور در مرحله داوری جشنواره شركت داده نخواهد شد.
اهداف جشنواره هدايت و تشويق وبلاگنويسی، كمك به سالمسازی فضای وبلاگنويسی و تقويت كاركردهای اطلاعرسانی در محيط شهری است. سومين جشنواره وبلاگنويسی گرگان با شعار «بار ديگر شهری كه دوستش میداريم» برگزار میشود.
شركتكنندگان بايد در پنج محور كلی شامل محورهای فرهنگی و گردشگری(آداب و رسوم، آئينها، گويش، بازیهای محلی، صنايع دستی، بافت تاريخی و معماری، اماكن گردشگری، بناهای تاريخی مذهبی، جاذبههای طبيعی و ...) توسعه پايدار گرگان(توسعه شهری و ...) ورزش، چهرهها(مشاهير و نامآوران پيشين يا معاصر، شهدا و ايثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، خيرين و نيكوكاران و ...) و نامهای به شهردار يا اعضای شورای شهر در جشنواره شركت كنند.
علاقهمندان برای شركت در اين جشنواره تا 13 شهريور سال جاری فرصت دارند با مراجعه به وبسايت جشنواره به نشانی www.gorganblog.ir و اطلاع از قوانين، با ثبت مطالب مرتبط با موضوعات جشنواره در اين رقابت شركت كنند.