به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، دوره آموزشی بسيج دانشآموزی 13 شهريورماه با حضور جانشين واحد مقاومت و دبير حلقه صالحين بسيج دانشآموزی مدارس در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) زاهدان آغاز شد.
اين برنامه با همكاری ادارهكل آموزش و پرورش و سازمان بسيج دانشآموزی استان به مدت 5 روز با حضور بيش از 450 نفر از دانشآموزان بسيجی دختر و پسر استان سيستان و بلوچستان ادامه دارد.
عوضعلی فقيری، معاون هماهنگكننده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان در اين مراسم اظهار كرد: هدف از برگزاری اين دوره از كلاسها تربيت كادر بسيج دانشآموزی است.
وی خاطرنشان کرد: خداوند دانشآموزان را به دليل پاك بودن طينت و سرشت آنها مايه خير و بركت جامعه قرار داده است. قشر دانشآموز مايه رشد و شكوفايی انقلاب است.