کد خبر: 2587526
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸

طرح «ولايت بسيج دانشجويی» در قم برگزار می‌شود

طرح «ولايت بسيج دانشجويی» استان تهران به مدت هشت روز در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی آموزشی ياوران حضرت مهدی(عج)، طرح «ولايت بسيج دانشجويی» استان تهران با حضور 180 نفر 16 تا 23 شهريورماه در اين مجتمع برگزار می‌شود.
انسان‌شناسی، نظام سياسی اسلام، معرفت دينی، جريان‌شناسی سياسی، فن سخنوری(تكوينی)، انديشه سياسی امام خمينی(ره) از جمله موضوعاتی است كه شركت‌كنندگان در اين طرح با آن آشنا خواهند شد و از محضر اساتيد برجسته حوزه و دانشگاه همچون قرويان، غضنفری، حجت‌الاسلام جعفری و باستان بهره خواهند برد.
يادآور می‌شود، برنامه‌های جانبی اين دوره آموزشی زيارت حرم حضرت معصومه(س)، زيارت مسجد مقدس جمكران، زيارت كوه خضر نبی است.
captcha