کد خبر: 2588929
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷

بقعه امامزادگان احمد و محمود در لرستان مرمت می‌شود

گروه اجتماعي: مديركل اوقاف و امور خيريه استان لرستان از بازسازی بقعه امامزادگان احمد و محمود در شهرستان نورآباد این استان ‌خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه لرستان، حجت‌الاسلام مرتضی خاكباز، مديركل اوقاف و امور خيريه استان لرستان روز جمعه، 22 شهريورماه در بازديد از بقعه متبركه امامزادگان احمد و محمود شهرستان نورآباد، از بازسازی این بقعه ‌خبر داد و گفت: بقعه جديد اين امامزادگان در زمين به مساحت 300 متر مربع احداث می‌شود.
وی با بيان اينكه اين بقعه جديد تا نيمه اول سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: جهت مرمت بقعه اين امامزادگان اعتباری معادل 200 ميليون تومان اختصاص يافته است.
حجت‌الاسلام خاكباز با بيان اينكه اين بقاع متبركه هر ساله زائران زيادی از استان‌های كرمانشاه، ايلام و لرستان دارد، اضافه كرد: راه دسترسی به اين بقعه متبركه نياز به مرمت و بازسازی دارد لذا از اداره‌كل بنياد مسكن استان انتظار می‌رود نسبت به رفع اين مشكل به سرعت اقدام كند.
يادآور می‌شود، بقعه متبركه امامزاده احمد و محمود در منطقه بابلين شهرستان دلفان قرار دارد كه بنای قديمی و فرسوده اين بقعه به همت اوقاف و امور خيريه استان لرستان در دست بازسازی و مرمت قرار گرفته است.
captcha