کد خبر: 2589772
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

آغاز به‌كار ستاد هفته دفاع مقدس در گلستان

گروه اجتماعی: دبير ستاد هفته دفاع مقدس گلستان از آمادگی اين ستاد برای اجرای برنامه‌‌های هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تعميق ارزش های دوران دفاع مقدس و بازخوانی آن دوران مهمترين اولويت برنامه های اين ستاد است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه گلستان، محمدتقی ملكش، دبير ستاد هفته دفاع مقدس گلستان روز گذشته، 23 شهريورماه در جمع خبرنگاران از آمادگی اين ستاد برای اجرای برنامه‌‌های هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تعميق ارزش‌های دوران دفاع مقدس و بازخوانی آن دوران مهمترين اولويت برنامه‌های اين ستاد است.
محمد‌تقی ملكش، سرپرست اداره‌كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و دبير ستاد هفته دفاع مقدس استان گفت: با حضور دستگاه‌ها و نهادهای استانی ستاد هفته دفاع مقدس هر ساله در آستانه 31 شهريورماه تشكيل می‌شود و امسال نيز اين ستاد با برنامه‌های متنوعی كار خود را آغاز كرده است.
وی افزود: برنامه‌هايی كه قرار است امسال اجرا شود شامل رژه نيروهای مسلح در 31 شهريورماه در ميدان بسيج گرگان، برگزاری نمايشگاه هفته دفاع‌ مقدس در جنب فرمانداری گرگان با هدف ترويج ارزش‌ها، ديدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا است.
دبير ستاد هفته دفاع مقدس گلستان خاطرنشان كرد: دو همايش بزرگ با عنوان «همايش ايثارگران دستگاه قضايی» به همت دادگستری استان و همايش «سنگرسازان بی‌سنگر» به همت سازمان جهاد كشاورزی استان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی هدف برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس را تعميق ارزش‌های انقلاب عنوان كرد و گفت: روح آزادگی و استقامت دوران دفاع مقدس ميراث ماندگاری است كه در مواقع سختی و بحران به كمك انقلاب اسلامی آمده و لذا اين روحيه همواره بايد در كشور حفظ شود.
سرپرست ادار‌ه‌كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در مورد تدفين شهيد گمنام در گلستان، افزود: با توجه به اينكه تعدادی از شهدای تفحص شده اخير شناسايی شده‌اند و از طرفی برخی ازاستان‌ها زودتر درخواست داده بودند فعلًا بعيد است كه در استان گلستان در هفته دفاع تدفين شهيد گمنام داشته باشيم.
captcha