حجتالاسلام محمدجواد گراوند، رئيس اداره تبليغات اسلامی كوهدشت در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه لرستان، كوهدشت از برگزاری10 گفتمان دينی ويژه دهه كرامت در اين شهرستان خبر داد و گفت: يكی از برنامههای سازمان تبليغات اسلامی برگزاری گفتمانهای دينی با موضوعات مختلف در شهرستان كوهدشت تاثيرات خوبی در بين افكار عمومی و مخاطبان و گروه هدف است.
وی با بيان اينكه دهه كرامت فرصت بسيار خوبی برای تبيين ابعاد سياسی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و عاطفی فرهنگ رضوی در جامعه و بهويژه گروههای هدف است، اظهار كرد: 10 برنامه در اين راستا در سطح مساجد و هيئات مذهبی برگزار میشود.