به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، همزمان با فرا رسيدن دهه كرامت و ميلاد ثامنالحجج حضرت علیبن موسی الرضا(ع)، خادمان آستان قدس رضوی با استقبال باشكوه عاشقان اهل بيت(ع)، در شهرهاي شادگان، سوسنگرد و شوشتر حضور يافتند.
استقبال گسترده مردم اين شهرها از خادمان آستان قدس رضوی با اهدای شاخه گل توسط دانش آموزان در برخی از شهرها همراه بود.
در اين ديدار كه با حضور امام جمعه، فرماندار و برخی از مسئولان شهرستانی انجام میشود، پرچم متبرك بارگاه رضوی در ميان شور و شوق وصفناپذير مردم گردانده شده و عاشقان اهل بيت(ع) با چشماني بارانی به امام هشتم توسل جستند.
در شهرستان شوشتر مردم با پياده روی مسير 500 متری همراه با شعرخوانی و مديحهسرايی در وصف امام رضا(ع) به استقبال خدام رضوی رفتند. قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط يك كودك در شوشتر نيز از ديگر بخشهای اين مراسم در اين شهرستان بود.
عيادت از بيماران، ديدار از مقام صاحبالزمان و مجموعه باستانی آسيابها و آبشارهای شوشتر از ديگر برنامههای اين شهر بود.
در شهرهای شادگان و سوسنگرد نيز خادمان با استقبال بینظير مردم روبهرو شدند و با برپايی جشنهايی بهمناسبت ميلاد امام رضا(ع) ارادت خود را به اهل بيت(ع) نشان دادند.