اجرای طرح «كرسی‌های تلاوت قرآن» در استان خراسان رضوی
کد خبر: 2591081
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

اجرای طرح «كرسی‌های تلاوت قرآن» در استان خراسان رضوی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌همت اتحاديه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان خراسان رضوی طرح «كرسی‌های تلاوت قرآن» از تولد حضرت معصومه(س) در اين استان اجرا شده است و تا مهرماه سال جاری ادامه می‌يابد.

محمد يزدان‌پور، مديرعامل اتحاديه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: طرح «كرسی‌های تلاوت قرآن» در قالب اجرای 24 كرسی تلاوت قرآن در مناطق محروم مشهد در اين استان اجرا می‌شود.
وی در ادامه بيان كرد: اين طرح در دو مرحله اجرا می‌شود و مرحله اول آن از تولد حضرت معصومه(س) تا تولد امام رضا(ع) در مساجد 3 منطقه اين شهر واقع در شهرك شهيد باهنر و رجايی اجرا شد.
يزدان‌پور تصريح كرد: مرحله دوم اين طرح از 5 مهرماه سال جاری در محراب‌آباد و گلشهر مشهد آغاز می‌شود و در قالب 12 كرسی تلاوت اجرا می‌شود.
وی در ادامه اظهار كرد: قاريان اين كرسی‌ها از سوی اتحاديه مؤسسات قرآنی استان اعزام می‌شوند و از قاريان اعزامی می‌توان به جلال نجاتيان، دوستی و ... اشاره كرد.
مديرعامل اتحاديه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان خراسان رضوی افزود: در ادامه قرائت قرآن توسط قاريان اعزامی از سوی اتحاديه، روحانيون اعزامی از سوی تبليغات اسلامی استان به تفسير آيات تلاوت شده می‌پردازند.
captcha