کد خبر: 2591970
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵

برگزاری محفل انس با قرآن در راسک

گروه فعاليت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن ويژه بانوان روز گذشته پنجشنبه، 28 شهريورماه در پايگاه حضرت زينب(س) شهرستان راسك برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، حلقه‌های صالحين پايگاه حضرت زينب(س) پنجشنبه، 28 شهريورماه با شركت در محفل انس با قرآن دل و جان خود را صيقل دادند.
رحمتی، فرمانده پايگاه حضرت زينب(س) در حاشيه اين محفل هدف از برگزاری اين محفل نورانی را انس بسيجيان با قرآن‌ كريم دانست و تصريح كرد: فرهنگ قرآنی را در جامعه و كشور بيش از پيش گسترش داده و بايد زمينه‌های انس هرجه بيشتر جوانان و نوجوانان را با قرآن‌كريم فراهم کرد.
یادآور می‌شود، در اين محفل بيش از صدنفر از بانوان بسيجی حضور داشتند و قاريان مطرح منطقه به تلاوت آيات نورانی كلام‌الله مجيد پرداختند.
captcha