به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، حجتالاسلام احمد پهلوانی، مدير اجرايی كنگره بينالمللی امام سجاد(ع) و مسئول دبيرخانه كانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد هرمزگان صبح امروز شنبه، 30 شهریورماه در نشست هماهنگی برگزاركنندگان اين كنگره، با ارائه گزارشی از فعاليتهای انجام شده توسط دبيرخانه ستاد از ابتدای سال جاری تاكنون، اظهار كرد: آنچه مردم و مسئولان عنوان کردهاند، رضايت مطلوب از برگزاری كنگره بينالمللی امام سجاد(ع) بوده است.
وی با اشاره به اينكه كنگره بينالمللی امام سجاد(ع) آذرماه سال جاری با حضور انديشمندان خارجی و داخلی به ميزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار میشود، تصريح كرد: آنچه در برگزاری اين دوره از كنگره مورد توجه است، مردمی برگزار کردن آن است.
حجتالاسلام پهلوانی با بيان اينكه سطح كمّی و كيفی كنگره افزايش چشمگيری داشته است، تأكيد كرد: برگزاری برنامههای جانبی میتواند تأثير خوبی در بخشهای مختلف جامعه داشته باشد.