کد خبر: 2592660
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵

مستند روزنه شكر به مرحله نمايش رسيد

گروه هنر: مدير كل صدا و سيمای چهارمحال و بختياری از پايان يافتن مراحل ساخت و تدوين مستند روزنه شكر خبر داد و اظهار كرد: مستند روزنه شكر با همكاری صداوسيمای استان چهارمحال و بختياری و حفاظت محيط زيست در سال 91 كليد خورد واكنون به مرحله پايانی و نمايش رسيد.

رحيم زاده از پايان يافتن مراحل ساخت و تدوين مستند روزنه شكر خبر داد و اظهار كرد: مستند روزنه شكر با همكاری صداوسيمای استان چهارمحال و بختياری و حفاظت محيط زيست در سال 91 كليد خورد واكنون به مرحله پايانی و نمايش رسيد.
وی با اشاره به اينكه اين مستند در راستای فرهنگ سازی صحيح حفاظت از محيط زيست ساخته شده است تصريح كرد: اين كار هنری فاخر در مدت زمان 34 دقيقه و به كارگردانی يزدان كيانی و تهيه كنندگی سميرا يزدان پناهی ساخته و به مرحله پايانی رسيده است.
رحيم زاده با بيان اينكه محيط زيست جزء انفال الهی است خاطرنشان كرد: حفظ و حراست از اين نعمت الهی وظيفه همه ما مسلمانان است اما متاسفانه برخی افراد با بی توجهی و تبعيت از هوای نفس دست به تخريب اين محيط زيبا می زنند.
وی مستند روزنه شكر را يك قدم كوچك در راستای معرفی بهتر كار محيط بانان بيان كرد و افزود: در اين مستند ارزشمند سختی ها ، تلاش ها و مشكلات محيط بانان در قالب تصوير به نمايش در آمده است و در بخشی ديگر به ترويج حفظ محيط زيست می پردازد.
رحيم با اشاره به اينكه اين مستند در روز محيط بانان به نمايش در آمد خاطرنشان كرد: همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) و روز محيط بانان در مراسم تجليل از اين قشر زحمتكش مستند روزنه شكر نيز به معرض نمايش همگان قرار گرفت.
وی به برخی ديگر از آثار صداو سيما در عرصه محيط زيست اشاره و اظهار كرد: ساخت مستند از حيوانات و حيات وحش ، مجموعه از رودخانه تا كارون ، تالاب چغاخور ، حاشيه نشينان زاينده رود و ساخت چند انيميشن فاخر از مهم ترين قعاليت های رسانه استان در عرصه محيط زيست بشمار می رود.
رحيم زاده با تاكيد بر نقش موثر رسانه و مطبوعات در عرصه فرهنگ سازی تصريح كرد: وظيفه ذاتی و محوری رسانه ها و مطبوعات ايجاد يك فرهنگ صحيح در جامعه است كه بايد از اين ظرفيت عظيم بهره كافی برده شود.
captcha