به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ايكنا) شعبه غرب آسيا، مدرسه خديجهالكبری(س) وابسته به جامعهالمصطفیٰ(ص) العالمیه قم در ايران برای سال جديد آموزشی طلبه میپذيرد.
برای پذيرش در اين مدرسه طلبه بايد دورہ ابتدائی دينی و دورہ ليسانس و ديپلم دانشگاھی را گذراندہ باشند.
علاقمندان تا روز جمعه،پنجم مھرماہ، جهت ثبت نام فرصت دارند.