بيمارستان چشم و كليه در كربلا و نجف ساخته می‌شود
کد خبر: 2596077
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

بيمارستان چشم و كليه در كربلا و نجف ساخته می‌شود

گروه سلامت: رئيس مركز پزشكی حج و زيارت با اشاره به اينكه درباره ساخت بيمارستان چشم در كربلا و بيمارستان كليه و دياليز در نجف اشرف مفاهمه شده است، گفت: زمين مورد نياز برای احداث اين دو بيمارستان توسط عتبات عراق تامين شده و ساخت آنها نيز در دستور كار ما قرار گرفته است.

سيدعلی رياض، رئيس مركز پزشكی حج و زيارت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) با اشاره به امضای تفاهم‌نامه سال گذشته با عتبات عراق، گفت: بر اساس اين تفاهم‌نامه، برنامه‌های آموزشی بهداشتی هلال احمر به كارشناسان و مديران اعزام شده از سوی عتبات عراق به ايران همچنان ادامه می‌يابد.
رياض گفت: بر اساس آن تفاهم‌نامه، برنامه‌ها و كارهای آموزشی در دستور كار ما قرار گرفت به طوری‌كه با پذيرش كارشناسان و مديران عراق كه از سوی عتبات عراق به ايران اعزام می‌شوند آموزش‌های لازم بهداشتی و امدادی به انها ارائه می‌شود.
وی با اشاره به مهم‌ترين بخش اين تفاهم‌نامه، گفت: ساخت دو بيمارستان تخصصی در كربلا و نجف اشرف از جمله توفقاتی بود كه اكنون به مراحل خوبی رسيده و به زودی كلنگ احداث اين دو بيمارستان به همراه رئيس جمعيت هلال احمر بعد از پايان مراسم حج زده می‌شود.
رياض با اشاره به اينكه بر اساس اين تفاهم‌نامه بر ساخت بيمارستان چشم در كربلا و بيمارستان كليه و دياليز در نجف اشرف مفاهمه شده است، گفت: زمين مورد نياز برای احداث اين دو بيمارستان توسط عتبات عراق تامين شده و ساخت آنها نيز در دستور كار ما قرار گرفته و در حال حاضر نيز نقشه‌ها رد و بدل و پذيرش شده است.
captcha