کد خبر: 2596278
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۴

برگزاری مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در سيمرغ

مسئول اداره تبليغات اسلامی شهرستان سيمرغ بيان كرد: مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس، ششم مهرماه، در مسجد جامع شهرستان سيمرغ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين المللی قرآن (ايكنا) حجت‌الاسلام قاسم روحانی‌فرد، مسئول اداره تبليغات اسلامی شهرستان سيمرغ افزود: مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات، بسيجيان و اقشار مختلف مردم ششم مهرماه در مسجد جامع شهرستان سيمرغ برگزار شد.
وی در اين مراسم با اشاره به سخن امام خمينی(ره) كه جنگ را از الطاف خفيه الهی می‌دانست، گفت: جنگ تحميلی برای ملت و كشور ايران عزت، شرف، آزادی و پيروزی به همراه داشت و بايد امروز قدر اين افتخارات بدست آمده را دانست و از آن چه كه رزمندگان رشيد ايران با نثار خون خود بدست آورده‌اند صيانت كنيم.
مسئول اداره تبليغات اسلامی شهرستان سيمرغ افزود: وفاداری ملت به امام و كشور و انقلاب نو پا مثال زدنی است چه در زمان جنگ و چه در زمان حال ملت ايران همواره پايبند ولايت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران بوده و هستند.
وی اظهار كرد: در هشت سال جنگ تحميلی ايران با تمام قوا در برابر رژيم صدام و تمامی ابرقدرت‌هايی كه او را حمايت می‌كردند ايستاد و با جان فشانی ايثارگران و رزمندگان رشيد به پيروزی‌های عظيمی نيز دست يافت.
اين مسئول فرهنگی تأكيد كرد: ما امروز مديون خون شهيدان و جانثاری جانبازان و رزمندگان هستيم و بايد آن چنان كه شايسته است از ارزش‌های بدست آمده نگه داری كنيم و تمام و كمال به نسل آينده انتقال دهيم .‌
captcha