به گزارش خبرگزاري بينالمللي قرآن(ايكنا) شعبه مركزي، محسن وليئي، مدير کل امداد استان مركزی امروز، 9 مهرماه در حاشيه مراسم روز سالمند در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مركز نيكوكاري در پالايشگاه اراك، گفت: اين مرکز با هدف رفع نياز محرومان بهعنوان پل ارتباطي خيران با نيازمندان در کمکرساني بهتر به آنها ايجاد شده است.
وي افزود: در کشور طي شش ماهه سالجاري راهاندازي بيش از هزار و 500 مرکز نيکوکاري پيشبيني شده که 750 مرکز آن بهطور همزمان در ماه مبارک رمضان سراسر افتتاح شد.
مديرکل امداد استان در پايان ضمن تشکر از خيران و نيکوکاران، تصريح كرد: اين نهاد مردمي با همکاري و مساعدت خيران آماده خدمترساني به محرومان در سراسر استان است.