به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه چهارمحال و بختياری، محمد كيانی، معاون استاندار چهارمحال و بختياری در امور ايثارگران هشتم مهرماه در همايش گراميداشت روز بسيج پيشكسوتان كه در سپاه ناحيه لردگان برگزار شد، به بيان خاطراتی از رشادتهای رزمندگان استان و تيپ 44 قمربنی هاشم(ع) در هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
وی با اشاره به رشادتهای رزمندگان دوران هشت سال جنگ تحميلی، خاطرنشان كرد: شهدای دوران دفاع مقدس، مردانی بودند كه رضای پروردگار تنها هدفشان بود.
كيانی با بيان اينكه حتی سن كم نيز مانع رفتن غيورمردان اين سرزمين به جبهههای نبرد حق عليه باطل نشد، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با رفع هر محدوديتی در خط مقدم مقابله با دشمن بعثی حضور يافتند و چهره مناطق جنگی را تغيير دهند.
معاون استاندار در امور ايثارگران انس با خدا را از مهمترين شاخصههای رزمندگان دانست و گفت: شهيد براتعلی راستی جونقانی يكی از مردانی بود كه اينگونه وارد مناطق جنگی شد و از اقامهكنندگان نماز شب بهصورت مستمر بود.
وی گذشتن از خود و پيوستن به ذات حضرت حق را رمز پيروزی رزمندگان اسلام عنوان كرد و گفت: چنانچه اين مهم امروز نيز مورد توجه قرار گيرد بهطور قطع در همه عرصهها پيروز ميدان خواهيم بود.
كيانی با تأكيد بر لزوم ترويج و تعميق فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان کرد: تحقق اين امر مهم مستلزم همت همه مسئولان برای سير جامعه اسلامی ايران در مسير الهی است.