کد خبر: 2599000
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲

نمايش «شط شور» به روی صحنه رفت

گروه اجتماعی: نمايش «شط شور» با روايت داستانی از دوران دفاع مقدس در جشنواره تئاتر هرمزگان صبح امروز، 12 مهرماه اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، نمايش «شط شور» به كارگردانی حسين كعبی و نويسندگی عبدالرضا سواعدی از بندرعباس با روايت داستانی از دوران دفاع مقدس صبح امروز، 12 مهرماه در دومين روز برگزاری جشنواره تئاتر هرمزگان اجرا شد.
داستان اين نمايش برگرفته از يك واقعيت تاريخی در يكی از روستاهای اطراف شهر سوسنگرد در دوران دفاع مقدس است.
طبق اين داستان نيروهای رژيم بعثی عراق پس از كشتار مردم روستا با اقدامات يك تك تيرانداز دچار مشكل می‌شوند. نيروهای بعثی عراق در حالی‌كه تصور می كنند اين تك تيرانداز يك مرد است كه آنان را دچار مشكل كرده اما در نهايت متوجه می‌شوند كه اين تك تيرانداز يكی از زنان آن روستا است.
اعظم زينی‌زاده، اقدس زينلی‌نژاد، ليلا رنجبر، حسين رمضان‌نيا، مهرداد مرزبان و حسين كعبی بازيگران نمايش شط شور هستند.
ساير عوامل اين نمايش شامل اعظم زنی‌زاده دستيار كارگردان، محسن حاجی‌زاده موسيقی، مرضيه ذاكری مدير صحنه، حسين كعبی طراح صحنه، الهام عارفی گريم، حسين كعبی طراح نور، اسماعيل همتايی نورپرداز، حسين كعبی طراح دكور، حسين فاضلی اجرای دكور و الهام عارفی آفيش و بروشور است.
گفتنی است؛ بيست و پنجمين جشنواره تئاتر هرمزگان از 10 الی 13 مهرماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.
captcha