کد خبر: 2602208
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰

اجرای طرح «مردم ياری» در كوی علی‌آباد خرم‌آباد

گروه اجتماعی: رئيس هيئت مديره مؤسسه خيريه باب‌الحوائج‌(ع) خرم‌آباد از اجرای طرح مردم ‌ياری به‌مناسبت هفته ناجا در كوی علی‌آباد خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه لرستان، رسول پاكدل، رئيس هيئت مديره موسسه خيريه باب‌الحوائج‌(ع) خرم‌آباد روز جمعه، 19 مهرماه در خصوص اهداف اجرای طرح خدمات مردم‌ياری در هفته ناجا گفت: به مناسبت هفته ناجا برای سومين بار در استان لرستان طرح مردم‌ياری توسط موسسه خيريه باب الحوائج‌(ع) در كوی علی‌آباد خرم‌آباد وهمكاری معاونت اجتماعی نيروی انتظامی اجرا شد.
وی با بیان اینکه اين طرح با هدف حمايت مضاعف از مردم و اقشار آسيب‌پذير در ابعاد و مولفه‌های اجتماعی، روانی و بهداشتی صورت پذيرفت، اضافه کرد: كارشناسان بهزيستی، مشاوران مركز آرامش نيروی انتظامی، جمعيت هلال‌احمر، پزشكان بهداری ناجا و علوم پزشكی، كميته امداد و... در اين طرح شركت كردند و هر يك از ادارات خدمات خود را به اقشار آسيب‌پذير ارائه كردند.
رسول پاكدل از سرهنگ حاجی‌زاده و سرهنگ مصطفی محمودی از مسئولان معاونت اجتماعی نيروی انتظامی به خاطر همكاری در اجرای اين طرح تقدير و تشكر كرد.
captcha