کد خبر: 2606963
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

حضور در رزمگاه شهدا، توفيق الهی است

فرمانده ناحيه بسيج امام رضا(ع) گفت: حضور در اردوی راهيان نور و رزمگاه شهدا، توفيقی الهی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی بسيج، محمدرضا موحد، فرمانده ناحيه بسيج امام رضا(ع) در حاشيه بازديد دانش‌آموزان هنرستان شهيد چمران ناحيه دو آموزش و پرورش قم از يادمان شهدای هويزه گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جديد يك ضرورت است و راهيان نور، حقيقتاً مؤثرترين راه انتقال اين ارزش‌ها به دانش‌آموزان است.
وی با بيان اينكه حضور در يادمان‌های شهدا يك توفيق الهی است، اظهار كرد: نوجوانان دانش‌آموز با بهره‌برداری معنوی از آموزه‌های دفاع مقدس در مناطق عملياتی، عمل به رهنمودهای رهبری و خواندن وصايای شهدا، عزم خود را در ادامه دادن راه شهدا و ايستادگی در برابر دشمنان تا رسيدن به قله‌های پيشرفت، جزم كنند.
captcha