ايجاد بازدارندگی فعال هدفی بود كه به همت رزمندگان ندسا حاصل شد
کد خبر: 2609384
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

ايجاد بازدارندگی فعال هدفی بود كه به همت رزمندگان ندسا حاصل شد

گروه سياسی: فرمانده نيروی دريايی سپاه گفت: ايجاد بازدارندگی فعال و مستمر در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی در دريا يك هدف زنجيره‌ای بود كه به‌همت همه دريادلان اين نيرو به آن دست پيدا كرديم.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از سپاه‌نيوز، با هدف بررسی آخرين وضعيت مجموعه ستادی جنگال و برنامه‌های آمادگی رزمی و دفاعی اين مجموعه، دريادار فدوی فرمانده نيروی دريايی سپاه از اين مجموعه ديدار و از نزديك با مديران و كاركنان آن به گفت‌وگو نشست.
سردار سرتيپ پاسدار علی فدوی در جريان اين ديدار ضمن آرزوی توفيق بيش از پيش برای مجموعه جنگال نيروی دريايی سپاه در اجرای ‌برنامه‌ها و سياست‌های كوتاه‌مدت و دراز مدت ندسا در حوزه جنگ الكترونيك، خاطر نشان كرد: ايجاد بازدارندگی فعال و مستمر در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در دريا يك هدف زنجيره ای بود كه به همت همه دريادلان اين نيرو به آن دست پيدا كرديم.
وی افزود: حلقه به هم پيوسته اين زنجيره، حفظ و پايداری اين وضعيت و برطرف كردن نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت است.
دريادار فدوی گفت: در شرايطی قرار داريم كه بايد همه مديران ما با بهره گيری از ظرفيت همه نيروها، ابتكار و خلاقيت را بيش از پيش به ميدان بياورند و با تعميق نگرش، برنامه های دراز مدت و راهبردهای بلند و وسيع را با قوت و قاطعيت دنبال كنند.
وی افزود: مديريت به ويژه در حوزه های رزمی و دفاعی زمانی يك هنر به حساب می آيد كه با حداقل هزينه ها و امكانات، بالاترين و بهترين نتايج حاصل شود كه به لطف خدا در نيروی دريايی سپاه اين مهم در بسياری از بخش ها فراهم شده است.
captcha