کد خبر: 2610731
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۵

مراسم «مدافعان حرم» در شيراز برگزار شد

مراسم استقبال از ماه محرم با عنوان «مدافعان حرم» در بقعه متبركه شاه داعی الی‌الله(ع) شيراز برگزار ‌شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه فارس، عاشقان ثارالله(ع) در بقعه متبركه شاه داعی الی‌الله(ع) شيراز به استقبال محرم رفتند.
عليرضا رستگار، مدير بقعه متبركه شاه داعی الی‌الله(ع) گفت: به مناسبت فرارسيدن ماه محرم‌الحرام، مراسمی با عنوان «مدافعان حرم» در اين بقعه متبركه برگزار ‌شد.
وی افزود: در اين مراسم كه پنجشنبه، 9 آبان‌ماه از ساعت 20:30 برگزار شد، عاشقان امام حسين(ع) با اجرای برنامه‌های ويژه از جمله سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن آقاميری و مداحی سيدمحسن بنی‌فاطمه و محمد كميل، به استقبال محرم و ايام عزاداری سيد و سالار شهيدان رفتند.
captcha