
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، عبدالجبار مطرودی، مسئول دارالقرآن الکریم استان هرمزگان صبح امروز، 5 آذر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری آزمون پایان دوره تربیت معلم قرآن کریم پنجشنبه و جمعه 6 و7 آذرماه با هماهنگی واحد آموزشی دارالقرآن الکریم در خانه قرآن امام حسن مجتبی(ع) میناب برگزار می شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این دورهها تربیت مربیان قرآن کریم در سطح شهرستان و ترویج فعالیتهای قرآنی و ترویج مؤسسات و کانونهای قرآنی در سطح شهر و روستا است.
مطرودی یادآور شد، در پایان به قبولشدگان گواهی پایان دوره و مجوز تدریس اعطا خواهد شود.