معرفی ۵۳ پژوهشگر برتر در هفته پژوهش خوزستان
کد خبر: 2613460
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

معرفی ۵۳ پژوهشگر برتر در هفته پژوهش خوزستان

گروه اندیشه: هفتم دی‌ماه ۵۳ پژوهشگر برتر استان خوزستان در اختتامیه هفته پژوهش تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، محمد مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان و دبیر کمیته اجرایی ستاد استانی هفته پژوهش خوزستان در نشست هماهنگی این هفته که امروز یکشنبه 9 آذر در معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این کمیته در 24 آبان با حضور بیش از 20 عضو گفت: تصمیماتی شامل برگزاری سمینارهای نیازسنجی پژوهشی و دومین فن بازار استان اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هفته پژوهش استان خوزستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برای بازدید عموم برپا خواهد شد، گفت: در حال حاضر 18 دستگاه اجرایی استان خوزستان درخواست غرفه در نمایشگاه را ارائه داده‌اند. تاکنون 336 متر به دستگاه‌های اجرایی از این نمایشگاه اختصاص داده شده است و 16 غرفه 12 متری از سوی فن بازار استان خوزستان درخواست شده است. کل فضای در اختیار نمایشگاه هفته پژوهش استان خوزستان 1350 متر و 10 بیلبورد از سوی شهرداری اهواز به منظور تبلیغات شهری و محیطی در اختیار قرار گرفته است.

عبدالعلی امیدی، مدیرکل آموزش استانداری خوزستان نیز پیرامون برگزاری هفته پژوهش در شهرستان‌های استان خوزستان اظهار کرد: مکاتباتی با فرمانداران صورت گرفته و 6 دانشگاه محوری در شهرستان‌ها برای این منظور مشخص شده‌اند.

وی گفت: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را پوشش می‌دهد که شهرستان‌های اهواز، بهبهان، باوی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار دارند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر نیز متولی برگزاری هفته پژوهش در شهرستان‌های امیدیه، مسجدسلیمان و شوشتر است. دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول شهرستان‌های شوش، اندیمشک و دزفول را در این زمینه حمایت می‌کند و دانشگاه پیام نور ایذه مسئول برگزاری این هفته در شهرستان‌های باغملک، هفتکل و رامهرمز است.

قاسم سواری، مدیرکل منابع انسانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه نمایشگاه هفته پژوهش استان خوزستان در اهواز از 24 تا 27 آذر برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه هفته پژوهش 7 دی با معرفی 53 پژوهشگر برتر استان و تقدیر از سوی کمیته علمی برگزار می‌شود.

captcha